< sekcia Kultúra

Skupina Dilemma pripravila pre fanúšikov súťaž o najlepší videoklip

Členovia kapely vybrali desiatku najlepších videí do finále, v ktorom budú o priazeň divákov bojovať tri týždne.

Bratislava 14. októbra (TASR) – Skupinu Dilemma čakajú tento týždeň v rámci koncertného turné záverečné tri vystúpenia. Prezentuje na ňom aj videoklipy, ktoré jej do súťaže zaslali fanúšikovia.

V priebehu turné, ktoré skupina začala 19. septembra vystúpením v Poprade, stihla zverejniť súťažné klipy zo súťaže pre mladých umelcov o najlepší videoklip pod heslom Video za 2000. Na súťaži sa mohol zúčastniť každý, kto na jednu z piesní z nového albumu Low Profile Scream podľa vlastného výberu poslal video, ktoré sám natočil. Do súťaže sa zapojilo viacero záujemcov, ale do finálneho výberu sa prebojovalo desať videoklipov mladých tvorcov z celého Slovenska.

Skupinu Dilemma tvoria známi slovenskí muzikanti Juraj Tatár, Marcel Buntaj a Martin Gašpar, mladý český gitarista Matěj Morávek (dvorný gitarista českej legendy Vlastu Redla) a spevák Ján Spišák, ktorý je autorom piesní kapely a zároveň jej lídrom.

Členovia kapely vybrali desiatku najlepších videí do finále, v ktorom budú o priazeň divákov bojovať tri týždne. Víťazom sa stane ten, kto bude mať na YouTube najviac like-ov, jeho tvorca získa od kapely odmenu 2000 eur. Víťaz bude vyhlásený po ukončení hlasovania, ktoré potrvá do 31. októbra.

"Všetky finálové videá bude skupina naďalej používať počas koncertov v projekcii a bude ich prezentovať v rôznych dostupných kanáloch, pomôže tým mladým tvorcom zviditeľniť sa u fanúšikov. Súťaž zatiaľ napĺňa svoj účel, teda dať priestor mladým umelcom, pracovať aj s netradičnými témami. Videá, ktoré sme dostali, dokazujú, že kvalita ani originalita týmto menej známym tvorcom nie je cudzia. Medzi klipmi mám svojho favorita, ale prezradím ho až po skončení hlasovania," povedal pre médiá o súťaži frontman skupiny Ján Spišák.

Vo štvrtok 17. októbra sa Dilemma predstaví v Brezne, deň nato v Prešove a 19. októbra bude koncertovať vo Svidníku. TASR informoval PR manažér Rado Mešša zo spoločnosti Pro:messa.