Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Utorok 16. apríl 2024Meniny má Dana a Danica
< sekcia Magazín

Chuck Norris je relatívne drahá značka

Foto: TASR/AP

Chuck Norris sa stal fenoménom. Ale pozor – jeho meno nesmie nikto zneužiť, lebo Chuck si ho nájde...

Bratislava 2. októbra (Webmagazin.sk) - Meno Chuck Norris zaplavilo celý svet. Nájdete ho na tričkách, v reklamách, v článkoch (veď predsa aj v tomto), na hrnčekoch a všetkom, čo si dokážete predstaviť. Čím presne sa preslávil, nie je až také jasné. Možno to bolo tým, že dokázal spláchnuť na latríne, možno tým, že vie vypiť vodu z vodovodu na ex. Jedno je ale isté – Chuck Norris je fenomén, no dávajte si pozor, v akej súvislosti používate jeho meno. Má ho totiž zaregistrované ako značku, ktorej použitie musí odsúhlasiť. Ak to urobíte bez jeho vedomia, on si vás nájde. Aj keď vy nikdy nenájdete jeho. Už ste skúšali dať do vyhľadávača Google „Where is Chuck Norris?“ Skúste a zistíte, že ani Google ho nenájde...

Chuck Norris svoju kariéru naštartoval v šesťdesiatych rokoch v karate, ale nedá sa povedať, že veľmi úspešne. Je síce pravda, že už len štuchnutím na Facebooku vám dokáže zlomiť obidve ruky, ale na svojich súperov v tom čase veľmi nemal. On sa však nevzdával a stal sa z neho superdrsný hrdina, ktorý podľa starej legendy aj šmirgel naučil, ako byť drsným.

Viac o tom, že meno Chucka Norrisa sa nenachádza len vo vtipoch, ale je to relatívne drahá značka, si prečítate na portáli Webmagazin.sk