Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Štvrtok 25. apríl 2024Meniny má Marek
< sekcia Futbal

Nissan bude na štyri roky novým sponzorom Ligy majstrov

Šéf správnej rady japonského Nissanu Carlos Ghosn. Foto: FOTO TASR/AP

Nissan sa týmto krokom chce stať lídrom medzi ázijskými výrobcami automobilov na európskom trhu.

Londýn 7. apríla (TASR) - Automobilka Nissan nahradí od novej sezóny v zoskupení sponzorov futbalovej Ligy majstrov spoločnosť Ford, informovala agentúra Reuters.

Nissan sa týmto krokom chce stať lídrom medzi ázijskými výrobcami automobilov na európskom trhu. Nissan bude sponzorom LM najbližšie štyri roky, okrem toho patrí medzi hlavné reklamné značky OH 2016 v Riu de Janeiro.

Ford bol partnerom najsledovanjšej futbalovej súťaže na svete od jej vzniku v roku 1992, keď nový formát Ligy majstrov nahradil predchodcu Európsky pohár majstrov (EPM).